Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Het keuzemoment 10 okt 2018 19:00 #2192

  • Zilte Deerne
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Het keuzemoment nadert, op facebook is al een klein ( heul klein ) stukje te zien van aankomende zondag.
Eén dame moet haar koffer(s) pakken... maar wie?

www.facebook.com/boerzoektvrouwkroncrv/videos/433543653836577/

Inloggen om te reageren.

Het keuzemoment 11 okt 2018 16:05 #2194

Zondag zullen we zien of het uitkomt.

Bij Michelle kan Maarten zijn koffers pakken.:mmm:

Bij Wim mag Marlies naar huis.

Bij Steffi mag Roel eerder naar Peru.

Bij Jaap Marilyn denk ik, zij was de enige die aangaf wel wat tijd nodig te hebben.

Bij Marnix gaat Janneke naar huis?

Inloggen om te reageren.

Het keuzemoment 11 okt 2018 20:55 #2195

Op de officiële BzV-website staan er 5 logees met een verhaaltje hoe zij zich hebben voorbereid op de logeerpartij...
Zouden zij ook de personen zijn die al bij het eerste keuzemoment naar huis moeten?
Bij Michelle is dat Maarten;
bij Steffi is dat Roel (jammer!);
bij Wim is dat Marit;
bij Marnix is dat Bertine; en
bij Jaap is dat Marilyn.

Ik vind het lastig om al te kiezen: eerlijk gezegd vind ik alles nog een beetje tammetjes.

(Ook hier op het forum wil het maar niet vlotten. Allemaal meelezers, maar weinigen die wat schrijven. Zijn diegene die wel schrijven te bepalend? Waar ligt het aan? Taurus, jouw -bijna altijd- terzake doende inbreng mis ik zo! Jammer, hoor.)

Inloggen om te reageren.

Het keuzemoment 12 okt 2018 03:07 #2197

Hmm slim bedacht Bakkertje 1960 dat zou zo maar eens kunnen.
Maar je hebt gelijk het is allemaal nogal tammetjes. Bij Wim en Marnix is het extra moeilijk kiezen.

Juist omdat er zo weinig op het forum wordt geschreven dacht ik kom laat ik een gokje wagen.

Inloggen om te reageren.

Het keuzemoment 12 okt 2018 23:28 #2198

CorneliaW schreef : ... Juist omdat er zo weinig op het forum wordt geschreven dacht ik kom laat ik een gokje wagen.


Nou, leuk in elk geval dat je dat gokje met ons wilt delen, CorneliaW!
Misschien is dit zo langzamerhand een achterhaald iets, een forum. Op Facebook wordt er ook al veel geschreven. Ik heb geen Instagram, maar misschien is daar ook wat op te doen? Verder zijn er veel blogschrijvers. Geen idee waar de vroegere BzV-forummers gebleven zijn. Zo te zien zijn het voornamelijk nog vrouwen die wat plaatsen... Ik kijk uit naar de keuzemomenten overmorgen! Misschien ontstaat er dan weer echte gespreksstof?

Inloggen om te reageren.

Het keuzemoment 14 okt 2018 22:00 #2211

Bakkertje1960 schreef : Allemaal meelezers, maar weinigen die wat schrijven.


Groot gelijk. Een vorige keer zag ik 48 online gasten, nu net 45... Kennelijk is het voor al die bloggers, journalisten en FBers reuze interessant wat er hier gebeurt, maar meeschrijven ho maar :blush: :blink:
.

Bakkertje1960 schreef : Ik vind het lastig om al te kiezen: eerlijk gezegd vind ik alles nog een beetje tammetjes.

Dat is het inderdaad nog wel.. Hopelijk 'nog' wel :unsure: en komen ze nog los met gesprekken. Of zichtbare vlinders, dat kan ook :cheese:

Inloggen om te reageren.

Het keuzemoment 14 okt 2018 22:18 #2213

Op 11 oktober schreef ik:

Bakkertje1960 schreef : Op de officiële BzV-website staan er 5 logees met een verhaaltje hoe zij zich hebben voorbereid op de logeerpartij...
Zouden zij ook de personen zijn die al bij het eerste keuzemoment naar huis moeten?

Bij Michelle is dat Maarten;
bij Steffi is dat Roel (jammer!);
bij Wim is dat Marit;
bij Marnix is dat Bertine; en
bij Jaap is dat Marilyn. ...

Nu is er alleen nog bij Wim een keuzemoment geweest en het is niet Marit geworden die weg gaat, maar Marlies. Ik heb het dus niet goed gedacht dat de mensen die als eerste weg moeten, al een filmpje op de officiële BzVsite hebben. Dat zou ook eigenlijk te makkelijk zijn voor de kijker.

Ik ben benieuwd volgende week, hoe het af gaat lopen.

Inloggen om te reageren.

Het keuzemoment 28 okt 2018 10:35 #2323

Wat een tamme BZV dit keer. Op Steffi na gaat er van hen niets uit en missen we dit keer een spraakmakende boer als een Richard, Gerrit of Geert... ook van de logeerders gaat niets uit zodat het allemaal wat tammetjes overkomt... wat peper of sambal zou deze serie goed doen in plaats van een veer. Forums zin niet meer van deze tijd, vandaar die kleine aantallen deelnemers, jammer.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Moderator