Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Aanmeldingsformulier voor BZV 2018 19 dec 2017 22:33 #1550

De kogel is door de kerk! In het voorjaar worden 10 nieuwe boeren aan je voorgesteld. Ben jij een vrijgezelle boer en droom je van een relatie? Meld je dan nu aan!

Klik hier voor het aanmeldingsformulier

Inloggen om te reageren.

Aanmeldingsformulier voor BZV 2018 15 jan 2018 15:42 #1625

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Ben benieuwd hoeveel aanmeldingen er komen. Wanneer begint trouwens de nieuwe serie? Maart, April of Mei ?

Inloggen om te reageren.

Aanmeldingsformulier voor BZV 2018 16 jan 2018 00:17 #1626

De voorsteluitzending zal verwacht ik aanstaand voorjaar zijn (april/mei) en de start van de serie denk ik weer aan het begin van het nieuwe tv-seizoen, medio september.

Inloggen om te reageren.

Aanmeldingsformulier voor BZV 2018 16 jan 2018 00:26 #1627

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
..ben benieuwd ... hopelijk veel oudere boeren want die wachten al het langst

Inloggen om te reageren.

Aanmeldingsformulier voor BZV 2018 20 jan 2018 17:57 #1634

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Wat leuk dat er een extra aparte rubriek: "boer zoekt door" komt!
Jammer die kritiek en negatieve reacties op de "foute" manier (naar uw mening) waarop sommige boeren het doen om in hun levensonderhoud te kunnen voorzien (de hondjes, de varkens etc. ) Willem b.v is toch een "biologische" boer? Waarom steeds het negatieve selecteren?
Laten we positief kijken en ervan uitgaan dat alle boeren het welzijn van hun koeien/varkens etc. als prioriteit zien en groenten verbouwen op een verantwoorde manier. Dat ze ervoor zorgen, met al hun energie en inspanningen, dat ook het beste fruit, de beste groenten de markt opgaan en dat wij dat waarderen en hoogachten.

Inloggen om te reageren.

Aanmeldingsformulier voor BZV 2018 21 jan 2018 20:53 #1636

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Sorry. Misschien hebben jullie met al jullie kritiek (megastallen varkens en kippen etc. ) wel gelijk.. maar ik heb gewoon behoefte aan POSITIEVE geluiden. Positieve kritiek desnoods. Er is al zoveel negatiefs in de wereld......

Inloggen om te reageren.

Aanmeldingsformulier voor BZV 2018 22 jan 2018 13:49 #1638

Randstadse geloof het of niet maar ik hoor ook veel liever positieve geluiden , graag zelfs en ja ik was degene die kritiek op boer Gerard had betreffende zijn hondenfokkerij .
Daar blijf ik bij want ik kan daar met de beste wil van de wereld niets positiefs in zien , ik kan het wel niet benoemen en dan oogt alles wellicht positief toch daar is het niet mee verdwenen .
Ik beloof je ook samen met jou naar het positieve te zoeken , als het er is zal ik het ook melden .
Een punt wat ik als positief zou zien heb ik al , als BZV eens krachtig stelling nam tegen de manier waar op Gerard honden fokt !

Inloggen om te reageren.

Aanmeldingsformulier voor BZV 2018 22 jan 2018 16:41 #1640

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Dribbel schreef : Randstadse geloof het of niet maar ik hoor ook veel liever positieve geluiden , graag zelfs en ja ik was degene die kritiek op boer Gerard had betreffende zijn hondenfokkerij .
Daar blijf ik bij want ik kan daar met de beste wil van de wereld niets positiefs in zien , ik kan het wel niet benoemen en dan oogt alles wellicht positief toch daar is het niet mee verdwenen .
Ik beloof je ook samen met jou naar het positieve te zoeken , als het er is zal ik het ook melden .
Een punt wat ik als positief zou zien heb ik al , als BZV eens krachtig stelling nam tegen de manier waar op Gerard honden fokt !


Ik sluit me geheel bij Dribbel aan, iets positief zou erg fijn zijn, maar helaas ontbreekt het daar nogal es aan, en de varkenshouderij laat niet altijd zijn beste beentje voor zien, nu weer hier >klik .... dan denk ik wel eens: houdt het dan niet op? Yep, ik wil ook gráág positieve dingen zien maar daarvoor moet ik dan naar een speciale site ... www.blijnieuws.nl
Hopelijk komen daar eerdaags varkensboeren op te staan die laten zien dat het wél goed kan gaan. Want die zijn er ook , alleen lastig te vinden ( ik spreek voor mezelf ).

Inloggen om te reageren.

Aanmeldingsformulier voor BZV 2018 22 jan 2018 21:34 #1642

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
In de bio-indrustrie gebeuren verschrikkelijke dingen; je ziet de afschuwelijkste beelden van mishandelde dieren. Maar óók dat het zoogdier "mens" het met zijn soort net zo slecht, zo niet slechter doet. Zie hoe mensen elkaar op deze wereld elkaar naar het leven staan: elkaar opblazen, doodsteekt/schiet, levend verbrand, de kop afhakt etc. Dat is ook verschrikkelijk.
Het is goed, hoe naar ook om te zien, dat al die beelden in de openbaarheid komen en dat die ellende steeds getoond wordt in de media en aan de kaak worden gesteld. Dat mag niet ophouden. Maar er gebeuren ook positieve dingen. Laten we díe de voorrang geven: dat maakt het leven een stuk leefbaarder en aangenamer. Geeft hoop !

Inloggen om te reageren.

Aanmeldingsformulier voor BZV 2018 28 jan 2018 15:36 #1650

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Je zal maar een moeder hebben die jou aanmeldt bij Yvon Jaspers.... Klik maar op de link ;)

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator