Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Willem 01 sept 2019 21:54 #3472

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1

Inloggen om te reageren.

Willem 01 sept 2019 22:11 #3483

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Willem vertelt over allerlei vogelsoorten die hij tussen het gras en op het land tegenkomt:
"nu zijn de grutto's weg hoor, dat dan wel" (is dát even pech hebben ;) )

Inloggen om te reageren.

Willem 01 sept 2019 22:15 #3487

  • Alie Kruik
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Willem is naast boer ook ornitholoog schat ik zo in :D . Vind hem een wereldgozer! Puur en oprecht, en gaat voor waar hij voor staat!

Bij mij: Met stip op 1 : Willem!


Go Willem, Go!

Inloggen om te reageren.

Willem 02 sept 2019 14:44 #3518

Vrolijke knul! Goed ook dat hij meteen duidelijk aangeeft dat het geloof erg belangrijk voor hem is, ik hoop dat hem dat veel brieven oplevert.

Inloggen om te reageren.

Willem 02 sept 2019 18:54 #3524

De melkstal en het terrein verlangen naar een opknapbeurt en een lik verf.

Inloggen om te reageren.

Willem 02 sept 2019 20:48 #3529

  • Alie Kruik
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Hollie schreef : De melkstal en het terrein verlangen naar een opknapbeurt en een lik verf.


Prachtig authentieke wijze van koeien melken, waar kom je dat nog tegen? En dat in de buitenlucht, met geluid van de vogels om je heen... ook voor de koe lijkt me dat veel relaxter dan opgesmokt in een carrousel... In de jaren zeventig gebeurde dat hier ook nog.

Inloggen om te reageren.

Willem 03 sept 2019 15:02 #3543

  • Cee
  • Cee's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 101
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik ga heel hard duimen voor veel brieven voor Willem.
Vond 't heel mooi om te zien hoe hij de koeien in het weiland ging melken.

Inloggen om te reageren.

Willem 04 sept 2019 12:12 #3545

  • Alie Kruik
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Klompendanseres schreef : Vrolijke knul! Goed ook dat hij meteen duidelijk aangeeft dat het geloof erg belangrijk voor hem is, ik hoop dat hem dat veel brieven oplevert.


Dat is in elk geval lekker duidelijk, je weet meteen waar je aan toe bent/rekening mee kan houden als je op deze boer schrijft. Bij de andere boeren kwam dat helemaal niet naar voren / aan bod. Dat zijn ze vergeten te vragen misschien , en/of de boer heeft er zelf niet bij stilgestaan? Ik kan me herinneren van boer Riks dat hij dat ook aangaf, je kon in de filmpjes zien dat hij naar de kerk gin en bad voor het eten. Ook bij boer Olke lag er een Bijbel op tafel... Zulke dingen, wezenlijke dingen, zullen belangrijk zijn in de keus die je maakt ( zowel voor de boer als voor een potentiële brievenschrijfster/er ) ... en oja.... ok wel of niet roken... Bij Jaap was dat vorig jaar een afknapper bij 1 van de dames kan ik mij herinneren...

Inloggen om te reageren.

Willem 08 sept 2019 22:34 #3549

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Dat is zeker wel iets om rekening mee te houden, prettig als je dat van tevoren weet.

Inloggen om te reageren.

Willem 24 feb 2020 20:31 #3670

Aflevering 1: Willem gaat een eerste date aan met vijf van de zes briefschrijfsters.

boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/extra/2019-20...aat-date-met-5-dames

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator