Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

John 01 sept 2019 21:58 #3477

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1

Inloggen om te reageren.

John 01 sept 2019 22:19 #3491

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Die is lekker rustig met zijn tuin bezig, heerlijk toch :)

Inloggen om te reageren.

John 02 sept 2019 14:41 #3517

Lekker rustige man, die ook nog eens heel goed voor zijn koeien zorgt, even dat knuffeltje.. Was hij ook degene die er een baan naast had 'voor de sociale contacten'? Ook bijzonder.

Inloggen om te reageren.

John 02 sept 2019 22:36 #3534

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Yep, dat was hij :)

Inloggen om te reageren.

John 03 sept 2019 10:34 #3538

Wat een leuke en lieve vriendin heeft John! Ze heeft een heel duidelijk verhaal verteld over wie hij is: een mooie en eerlijke, vriendelijke vent. Ik hoop dat er veel meiden zijn die even op de BZV-site bij zijn naam gaan kijken. Ik vond het gemaakte filmpje van hem wat kort en nu ik het verhaal van de vriendin hoor, ook een beetje beperkt: hij houdt van zijn dieren en een net bloementuintje maar is ook heel reislustig en avontuurlijk! Ik kan mij voorstellen dat je er een hele fijne partner aan kan hebben.

Inloggen om te reageren.

John 08 sept 2019 22:09 #3547

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
Deze boer is samen met Ronald dit jaar mijn favoriet. Ook al zo'n leuke vent! Ik ben heel benieuwd naar de uitzendingen. Ik hoop dat hij en Ronald bij de vijf boeren zitten die gevolgd gaan worden. En dat ze allebei echt een reuze leuke vrouw aan het programma overhouden.

Inloggen om te reageren.

John 25 feb 2020 13:38 #3684

John het gaat je lukken want je had genoeg brieven van leuke dames, succes!

Inloggen om te reageren.

John 02 mrt 2020 00:26 #3749

John, jammer dat we nog niet veel meer van je gezien hebben. Misschien dat we deze week in de webserie zullen zien hoe het jou vergaat met jouw briefschrijfsters!

Inloggen om te reageren.

John 06 mrt 2020 21:18 #3882

Zat zojuist nog even zijn interview te lezen, en zijn foto met Yvon te bekijken... toen zag ik ineens iets heeeeeeel bijzonders, een heeeeeel bijzondere hortensia. Maar dat blijkt stiekum geen hortensia te zijn.. maar..... ( wie het raadt krijgt van mij koffie met gebak op de afterparty )

Ik ben ondertussen wel heel benieuwd hoe het verder is gelopen met zijn briefschrijfsters. Hoop dat er een leuke klik tussenzit!

Inloggen om te reageren.

John 07 mrt 2020 00:22 #3883

Zilte Deerne schreef : Maar dat blijkt stiekum geen hortensia te zijn.. maar.....


Hydrangea?

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderators: Moderator