Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Rudie 01 okt 2018 23:47 #2111

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0

Inloggen om te reageren.

Rudie 05 okt 2018 15:44 #2148

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Filmpje gezien van Rudi. Rudi is wel een man naar mijn hart, doet niet lullig over wat lekkers bij de koffie/ thee. Als zijn famke er is doet hij niet ' zuunig ' met 'koekje erbij? ' Nee, Er staat maar liefst een HELE SLAGROOMSCHNITT op haar te wachten. Kijk daar maak je iemand blij mee :D

Is trouwens ook goed om zo'n deerne even aan je vast te houden, voordat die schnitt op is heb je natuurlijk al een helemiddaglang je vragen kunnen stellen, slim bekeken van um! LOL.

Inloggen om te reageren.

Rudie 13 okt 2018 18:28 #2199

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Wat betreft "fotoshoppen" of (zachtgezegd..) 'n niet zo actuele of reële foto opsturen bijgaand aan de brief naar hun boer of boerin.
Bij boer Herman (vorig jaar) viel dat al op bij "fotomodel Anne".. Toen hij haar in levende lijve zag bleek ze er héél anders uit te zien..(dat liet hij ook fijntjes, respectvol geformuleerd) weten bij de dagdate.
Bij Rudi's date Rianne viel me hetzelfde op als bij Wilfred's date Laurette: allebei prachtige , slanke, mooie vrouwen (bijna "fotomodellen"...), maar in werkelijkheid "real life" zagen ze er ietsjes anders uit....

Inloggen om te reageren.

Rudie 14 okt 2018 21:59 #2210

@Randstadse, ik kan mij niet herinneren dat de foto van Rianne en/of Laurette aan ons getoond werd. Waar kan ik dat terug zien?

Inloggen om te reageren.

Rudie 13 nov 2018 17:07 #2696

Hahaha, heel mooie berichten van Rudie en Rianne op de Webserie!
Rudie moet alleen nog even leren dat wanneer je samen onder een paraplu loopt, het de bedoeling is dat er twee hoofden droog blijven onder dat ding...

Ik hoop dat zal blijken dat zij inderdaad bij elkaar passen. Zo op het eerste gezicht ziet het er zo ontzettend lief uit!!!

Inloggen om te reageren.

Rudie 13 nov 2018 18:40 #2699

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Wat leuk!!!! Rudi en Rianne! Ziet er heerlijk genoeglijk uit, die twee wandelend in de regen, onder "schoonpa's " (...) paraplu :)

Inloggen om te reageren.

Rudie 13 nov 2018 20:36 #2700

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Wat leuk om te zien. Die twee akkeerden meteen al vanaf 't begin. :)

Hij heeft het wel goed te pakken van haar... dattie zijn dakgoot stuk reed omdat hij met zijn gedachten bij haar was... gewoon doddig.

Inloggen om te reageren.

Rudie 16 nov 2018 18:25 #2735

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Zij over Rudie...
Bijlagen:

Inloggen om te reageren.

Rudie 16 nov 2018 21:40 #2740


Wat een schattig lied Zilte, al uit 1950... hoe toepasselijk!
Bijlagen:

Inloggen om te reageren.

Rudie 03 dec 2018 17:03 #3203

Jammer dat Rianne niet kon komen naar de reünie, maar wat fijn dat de relatie met Rudie nog goed loopt! Zo blijkt dat Rudie heel wijs al vroeg inzag dat veel brieven niet nodig is, als de juiste er maar tussen zit! Veel geluk met elkaar jongelui, ik wens jullie een mooie toekomst samen toe! Dat jullie nog maar vaak samen in het donker gaan maaien... te leuk deze eerlijke ontboezeming.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator