Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Saskia 09 okt 2018 19:25 #2187

  • Zilte Deerne
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Het is stil rond Saskia... Hoe zou het met haar zijn? Zou ze inmiddels een leuke man ( zonder een hap zuurkool snor onder zijn neus ) getroffen hebben?

Inloggen om te reageren.

Saskia 15 okt 2018 11:31 #2234

  • Zilte Deerne
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Saskia heeft haar eerste date gehad, net als bij boer Jan en Wilfred, aan huis.
Leuke binnenkomer heeft ze bedacht met een lekkere warme hap die er wel ingaat bij het heerschap-zónder-snor (zëker nadat hij door de tomtom domdom een onmeundige omweg heeft gemaakt ).
Toch lijkt me eten met een hele cameraploeg om je heen wel een stressmomentje... valt er geen curry op je blouse , zit er geen groen stukje tussen je tanden ... je moet ook meteen op alles letten als alles op film komt....

Inloggen om te reageren.

Saskia 15 okt 2018 11:51 #2235

Zilte Deerne schreef : Het is stil rond Saskia... Hoe zou het met haar zijn? Zou ze inmiddels een leuke man ( zonder een hap zuurkool snor onder zijn neus ) getroffen hebben?


Nou Zilte, je werd op je wenken bediend; een nieuwe aflevering van de BzV-avonturen van Saskia.
Er staat bij de Webseries: Saskia gaat op date met Anne! Ze gaan helemaal niet op date, ze blijven bij haar thuis. Misschien i.v.m. de camera opnames makkelijker te realiseren?
Anne is een kortgewiekte (zegt Saskia zelf), snorloze man, die van vis houdt. Gelukkig maar, zegt Saskia, als ze hem tijdens het opwarmen van de maaltijd vraagt of hij van vis houdt. Ze zal het toch wel eerder aan hem gevraagd hebben? De viscurry zag er erg lekker uit. Haar antwoord op zijn vraag of ze zelf het recept had uitgedokterd bleef een beetje onduidelijk. Heeft ze nu bij de plaatselijke visboer / supermarkt een bakje op te warmen viscurry gekocht of het recept op internet opgezocht?
Leuke aflevering! Ik hoop dat ze een gezellige avond hebben gehad.

Gekke ondertitelingen trouwens: haai i.p.v. hai (al een beetje in de ban van vismaaltijd) en
kort gewiekt i.p.v. kortgewiekt (dat zijn korte wieken voor een molen)

O, ik zie nu dat Zilte en ik op dezelfde tijd met het filmpje van Saskia bezig waren...

Inloggen om te reageren.

Saskia 21 okt 2018 22:37 #2279

'Gekke ondertitelingen trouwens: haai i.p.v. hai (al een beetje in de ban van vismaaltijd) '

Hahaha :D

Inloggen om te reageren.

Saskia 03 dec 2018 17:11 #3204

Volgens een update van de officiële BzV-site heeft Saskia inmiddels een nog prille relatie met Johnny. Wat leuk voor hen! Ook hier blijkt maar weer, je hoeft niet mega enorm veel brieven te krijgen; als de juiste persoon maar de moed vindt om te schrijven! Saskia en Johnny heb het maar heel lang fijn met elkaar!

Inloggen om te reageren.

Saskia 03 dec 2018 17:34 #3210

  • Zilte Deerne
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
En inmiddels is ook Sas in haar sas met Johny! Wat leuk voor haar! En hem!

En zo zie je maar weer... de aanhoudster wint!

Veel geluk samen!

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Moderator