Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: De webserieboeren

De webserieboeren 29 okt 2018 17:15 #1

• Zilte Deerne
  • Zilte Deerne's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
We krijgen wekelijks een inkijkje bij de tv-boeren, maar ik zou het persoonlijk wel leuk vinden om ook wekelijks een klein berichtje te ontvangen van de webserie-boeren.
Ik heb al heul lang niks meer gehoord van Der Rudie ... hoe gaat het met onze Noorderling?
En hoe verloopt het daten bij onze tegeltjes-boer Jan? Is het al dikke mik met de B&B dame op die andere zandplaat?
En Sas en Wim... hebben die al vlinders? Of moet daar nog ontpopt worden? Zit het begin nog in een coconnetje?

En Remco... wie weet hoe het met Remco gaat ? Iemand ?

Inloggen om te reageren.

De webserieboeren 29 okt 2018 17:40 #2

Als je helemaal rechtsboven op het woord Menu klikt, dan zie je daar het kopje Webserie en wanneer je daar op klikt dan zie je dat er gisteren juist weer een aflevering was van Rudie! Hij heeft het best naar zijn zin denk ik.

Inloggen om te reageren.

De webserieboeren 29 okt 2018 17:46 #3

• Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Bakkertje1960 schreef : Als je helemaal rechtsboven op het woord Menu klikt, dan zie je daar het kopje Webserie en wanneer je daar op klikt dan zie je dat er gisteren juist weer een aflevering was van Rudie! Hij heeft het best naar zijn zin denk ik.

Lieve Bakker,
Ik heb geen flauw idee waar jij Menu ziet staan, met bril en zonder bril zie ik niet het woord menu ( behalve in het restaurant..sorry flauw grapje ) ..,of hebben wij verschillende brouwers/ sites voor ogen?

Inloggen om te reageren.

De webserieboeren 29 okt 2018 17:55 #4

Lieve Zilte,

bovenaan de site van de KRO staan de kopjes "de boeren", "Webseries", "Podcast", "Nieuws" etc.. Dat is het menu wat Bakkertje bedoelde.
Zie https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/webseries/2018

Inloggen om te reageren.

De webserieboeren 29 okt 2018 18:48 #5

Haha, Zilte. Lekker duidelijk antwoord van mij aan jou...

Thuis zit ik altijd voor een computer en daar zie ik gewoon allemaal woorden staan boven deze fan-forum keuze's, waar je op kunt klikken... eerst klik ik dan op Officiële BzV website en dan daarna op Webserie.
Da's nog makkelijk te volgen.

Nu zit ik op een kleine laptop en wanneer ik nu helemaal naar boven scroll, zie ik een blauwe band met BzV logo boven de foto met Yvon en de tien boeren, en dan helemaal rechts boven in het hoekje zie je 3 strepen boven elkaar met het woord Menu daarbij staan. Als je dan daar op klikt, kom je ook uit bij Officiële BzV website en dn verder kiezen uit Webserie. Succes!

Inloggen om te reageren.

De webserieboeren 29 okt 2018 21:08 #6

• Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Lieve Bamse en Bakker, wat heerlijk om zo'n helpdesk als jullie achter de hand te hebben.
Het is gelukt ! Ik ben weer bij!
Wat een ei ben ik om niet meteen op de kro/ncrv site te kijken naar de update. Normaliter zie ik op FB wel dat er nieuw nieuws is, eilaas , ik had het niet in de smiezen. Kwam zeker door alle consternatie van gisteravond.... het was nogal wat wat we voorgeschoteld kregen en dan doel ik niet op al die BBQ-feestjes....
Anyway: het gaat goed met ons Ruud. Leuke meid die Diana uit het Zuiden. Qua afstand niet bepaald makkelijk maar gelukkig bestaat er nog iets als Skype als je elkaar effe tussendoor wilt zien. Ben benieuwd hoe hun verhaal verder gaat.

Inloggen om te reageren.

De webserieboeren 29 okt 2018 21:55 #7

Kijk Zilte en Bamse en dat van de KRO/NCRV-site daar weet ik dan weer niets van af. Ik heb ooit het adres eens opgeslagen: iets van Index-BZV Fanforum. Toen op Google opgezocht. Je bent er weer helemaal bij en dat is wat telt. Groet!

Inloggen om te reageren.

De webserieboeren 31 okt 2018 00:40 #8

Kijk eens Zilte waar één van mijn zonen vandaag mee kwam:
met computervragen kun je ook bij Yvon terecht!

Dit stukje is van 22 jaar terug. Wat een grote computers! Als je ziet wat je nu allemaal al met je telefoon kunt doen...
En dan Yvon; zo leuk te horen dat zij toen al op dezelfde manier "vertelt" zoals ze het nu nog doet!

Inloggen om te reageren.

De webserieboeren 04 nov 2018 22:10 #9

Hee grappig!! :cheer:

Yvon is inderdaad niks veranderd :)

Inloggen om te reageren.

De webserieboeren 07 nov 2018 18:28 #10

boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/webseries/201...-gaan-samen-proberen

Wilfred en Sabine gaan het proberen!

Hoe zou het met Rudie gaan ondertussen?

Inloggen om te reageren.

• Pagina:
  • 1